Lite blandat


1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem var den sista du träffade? André
3. Hur lång är du? 168
4. Vilken var den senaste film du sett? The day after tomorrow
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Gör du så :)
7. Vad är dagens planer? Sitta uppe ett tag till och sen sooova :) 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? hm, både och beror på vad man vill
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dem är skilda
10. När såg du senast din mamma? Idag :)


11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Klockan 12

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, fick dock inte behålla den :p
14. Vilken är din favoritplats? Hemma hos mamma :)

15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte riktigt

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förmodligen ett hus och ett litet barn

17. Vad skrämde dig som barn? E.T

18. Vem fick dig att skratta senast? André

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? nu när det är kallt med T-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 stycken

23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan?  haha jaaa

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota är skönt, skor är snyggt o strumpor är varmt
26. Är du social? Beror på vad det är för folk jag träffar

27. Vilken är din favoritglass? Hm, har nog ingen direkt favorit

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa ny bil och bara leva livet :)

29. Tycker du om kinamat? MUMS

30. Tycker du om kaffe? Njae inte direkt
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? Ja, längst in till väggen

33. Kan du spela poker? Absolut

34. Tycker du om att mysa? Jaa :)

35. Är du en beroendemänniska? Ja skulle jag nog tro att jag är

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nix

37. Vill du ha barn? Klart jag vill, 4 stycken haha :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, har lärt mig franska & teckenspråk men kommer inte ihåg något av det ;P

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor och kläder

42. Äger du dyra smycken? Ja, det gör jag!
43. Har du någon gång testat narkotika? Det behöver inte nämnas här precis

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett chips
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet inte riktigt, finns många som gör mig väldigt glad iaf =)

46. Välj ett ärr på din kropp? Ärret på mitt smalben som jag fick efter första gången jag skulle raka benen hahah :)
47. Vad har du för ringsignal? Eminem & rihanna

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja det ska jag ha iaf :)

49. Flirtar du mycket? Neej, har ju André så i så fall med honom :P

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Här hemma


51. Kan du byta olja på bilen? Mja, kanske
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej tur är väl det

53. Vilken var den senaste bok du läste? Ingen aning

54. Läser du dagstidningen? Ja på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Jaa när det är en riktigt bra låt så :)

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix Fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En julklapp som jag skulle handla
59. När var du i kyrkan senast? Det var i Oktober när min kusin döptes :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0