Några dagar

Natten då jag jobbade gick ju super bra och jag sov som en stock dagen efter så jag missade massa jobb, kändes lite tråkigt men samtigit kan jag ju inte sitta uppe hela tiden för att inte missa något men men det är löst nu har ju fått några andra dagar istället plus en natt till :):) Känns skit bra faktiskt, ordnat omklädningsrum och allting igår också så det känns riktigt bra!

Var ute med mamma igår o handla lite julklappar och när vi väl kom hem till henne så fick jag skotta snö, och fy satan vad jobbigt det var, allting hade blåst o lagt sig precis utanför garaget så det var inte liite snö precis, lämnade lite till henne och åkte hem istället haha :)

Idag är jag ledig, så ska fixa lite saker nu snart så fort jag har gjort ve mig och sen köra ut till Mamma och låna tvättmaskinen eftersom jag nu helt plötsligt ska jobba natt igen när jag bokat tvättstugan, samma sak som denna veckan =/ men vad ska man göra ?!

Ikväll ska jag ut till Andres jobb och jobba en massa massa massa, lär väl stå där halva kvällen men det är de värt i slut ändan :) och i morgon då ska vi på JULBORD med Mamma, Jonny och mormor ska bli riktigt mysigt faktiskt :):)

Nej nu ska jag sätta fart, ha en bra dag och helg Pusss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0