Natt

Godmorgon :):)

Jag gick upp för en och en halv timme sedan, seg som attans men jag hoppas jag piggnar till sen eftersom jag ska jobba natt, ska sitta vak vilket känns som det kommer bli ganska drygt att bara sitta rakt upp och ner hela natten men men det ska nog bli bra, kanske kommer lite överaskningar som jag inte räknat med så..
Det är faktiskt ganska skönt att jobba natt har jag kommit fram till förutom att man inte är så himla social eftersom man sover typ hela dagen före och efter och man blir lite förvirrad när man väl vaknar haha men det är bra betalt iallafall och man kan få lite kväll här hemma också :):)

Har en natt till denna veckan och sen är det jul :):) Längtar faktiskt lite grann, vill ha en massa massa paket , umgås med hela familjen och bara få ta det lugnt i två dagra iallafall för sen är det jobb igen =/

I morgon ska jag även med mormor och handla dem sista julklapparna så det är gjort !

Dags att resa sig från soffan så man vaknar till liv :)
Bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0