Nytt år

Igår så jobbade jag ju som sagt var meningen att jag skulle sluta kvart över 3 men jag stannade ända till kvart i 10 istället, fick jobba ett pass till helt enkelt :) Var lagon trött när jag väl kom hem men när man redan är där kan man lika bra stanna i några timmar till och det bästa är att man har verkligen kontroll över alla patineter och vet exakt vad som har hänt :)

Idag sov jag skit länge ända till halv 1 :) drömde en hemsl dröm också så vakna av att tårarna spruta , usch :S
gjorde oss färdiga och hjälpte dansk att få in sakerna i hans nya lägenhet :) Kom hem fixa revben och vitlöks bröd och nu har jag nyss tatt mig ett skönt bad :)

I morgon är det som sagt nyår, har äntligen bestämt vad vi ska göra, blev dock bestämmt igår men bättre det än ingenting alls, kommer bli mat, dricka och massa skoj :):)

Ska kolla lite tv och spela lite kinect också för nu är min träningsvärk nästan borta så får skaffa mig lite nytt ;p haha.

Ha en bra nyår så hörs vi nästa år :)

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0