Tivoli i köpenhamn

Sitter här hemma som vanligt när det är Fredag och kollar på IDOL och jag är totalt såld på både jay och minnah, dem två ska helt klart gå vidare utan tvekan .

Finns knappt ord som förklara hur bra jay är och ni som brukar läsa här vet nog det vid det här laget ;p

Har varit full rulle hela dagen, jobb, tvätta och sen jobb igen gick faktiskt bra men känner mig lite slut just nu, åkte även inom mamma innan jag körde hem o snacka o fika lite med henne , MYYYYYSSS :)

Usch just nu är jag skit trött tror det blir en tidigt sänggång idag faktiskt, danmark i morn och julmarknad på tivoli i köpenhamn om det inte är typ 10 minus, palla frysa så mkt :S brr.

Nej ska gäspa lite till innan Idol börjar igen ;) Godnatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0