Zumba på SATS

Var ju och dansa zumba på sats igår, har ju testat det innan men här hemma framför datan för mig själv med rullgardinerna nere så ingen skulle se mig för då såg det jäkligt roligt ut jag vicka på baken allt jag kunde som dem gjorde på datan men stegen funkade inte allt för bra men genom svettig var jag när jag väl va klar och nu har jag även testat det på gym, inte alls samma sak.

Ställde oss självklart längst bak men instruktören ville ha oss längst fram för det var lättare för att vi såg vad hon gjorde men aldrig i livet haha kanske en annan gång. Vi satte iallafal igång och jag vänder mig om o kollar på min chef och börjar asgarva hon stod som ett frågetecken hon med, alla bara rörde på sig snabbt som sören o jag börja tänka jag har ingen aning om vad fan jag ska göra haha . Försökte kolla på dem framför mig eftersom jag inte ens såg instruktören och efter ett tag hängde man ändå med lite grann och när man väl fick rätt på det var det super kul :)

Tror ändå att man behöver lära sig stegen från början innan man kan det helt o hållet för man såg ju verkligen vilka som var där för första gången och vilka som hade varit där ett tag och jag kan ju säga som så här att röra fötterna är inga problem men när man väl skulle börja viffta med händerna så gjorde fötterna något helt annat, koncentrerade väl mig för mycket antar jag haha ajja det var första gången , nästa gång kommer det gå bättre !!

Idag är det en ny dag och ett pass spinning på sats istället, idag är det inte 30 minuter utan hela 45 minuter och det kommer kännas i morn kan jag ju lova (nästan iaf). Älsklingen ska också med, har ju världens bästa chef som ordnar allting som hon själv tycker och vill :)

Ska bli riktigt roligt att han ska med faktiskt , så kanske vi kan börja där båda två inom en snar framtid :) har ju varit gratis nu i 2 veckor eftrsom det har varit med jobbet vi har tränat och nu har det snart gått två veckor så därför får man ta och köpa sig ett kort istället för jag ska helt klart fortsätta, hoppas bara att andré också trivs lika bra där som jag gör så han också vill gå där :)

Ska även ta bort min andra leverfläck idag, hoppas ju på att det ska gå bra :) Är inte alls lika nervös denna gången eftersom jag vet på ett ungefär hur allting går till och känns. Innan jag ska dit ska jag ta och vila lite, kolla våra bästa år och ta någonting att äta.

Btw frågade min chef igår om ja fic ledigt, så svarar hon ja har jag inte sagt det till dig ? Haha nog bra :P men ledigt blir det från o med Måndag, kommer kännas lite konstigt att inte gå till sitt vanliga jobb på ett tag men så härligt att man äntligen kan satsa på det man vill göra och se hur långt man kommer med det, antingen ger det mig ett jobb eller så fortsätter jag som tim och just därför känns det skönt att jag har ett ordinarie jobb ifall det nu inte skulle bli någonting.

Tror att allting kommer bli bra i slutändan ändå :) Nu börjar våra bästa år så ha en bra dag allesammans !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0