äntligen landat.

äntligen har man landat i soffan och kan slappna av.
andré kom hem och vi åkte ut på väla, framkalla lite bilder så fick gå där och lulla runder i en timme för att vänta tills dem skulle bli klara, bra blev dem iallafall :)

åkte sedan hem till hans föräldrar och satt och snacka en runda om allt möjligt, hans Mamma hade fått kräksjukan så jag hoppas att jag inte blivit smittad nu under stunden vi var där.

nyss lagat soppa till middag också, gulashsoppa :) gott som fan .

snart sängen för min del så man kommer upp i morgonbitti.
kollar en skit bra film på tv3 förrästen, magiska systrar tror jag den heter :) verkar bra så det är vad som händer ikväll !

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0