Borde vara bättre..

Har precis provat min plattång, fungerade väl sisådär. kunde nog varit bättre tyckte ändå den borde vara bra eftersom OBH Nordica brukar vara bra, men njaae.. får se får ha denna så länge sen får det bli en ny :)

har precis suttit och fört över alla bilder till mitt usb så ska ut på väla sen och få ut lite kort :)

Sola vill jag också göra, får väl se om man kan få med sig mannen här också :)

ska ta och plocka undan lite här nu och lyckats med en J'la röra under dagen haha :)

Ha det så bra så länge puss och kram.

Före

Och

efter


Kommentarer
Postat av: filippez

håret blev riktigt najs :)

2010-02-15 @ 19:15:17
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0