Center Syd

vaknade redan halv 10 idag, någon snarka i mitt öra så tänkte jag kan nog inte somna om igen, gick upp och duscha och gjorde ve mig och va hemma hos mamma och jonny redan kvart över 11 :) MEN, ingen var hemma , satt där och vänta och vänta och vänta sen kände jag nu skiter jag i detta men då kom dem hem :) pratade en massa och kela lite extra med min katt :) sen åkte jag och hämta sara och körde ut till center syd. slutade med att vi handlade varsin dricka och sen körde hem igen, in om mcdonalds och handla lite mat och sen ut på väla för att jag skulle hitta något till Andre när han fyller år, men nej då hittar inget!! Fan, får se till att fixa det i veckan som kommer !!

nu sitter jag hemma och kollar big mommas house, sett den flera gånger och den är fortfarande bra :) väntar på att revbenen ska bli klara i ugnen och sen får vi väl se vad som händer ikväll, känner mig helt slut men men något kan man nog hitta på.

söndag i morgon, Suck måste få något vettigt gjort då eftersom man sällan brukar få det när det är söndag men det löser sig :)

nu ska jag umgås med min påg så ha en trevlig kväll :) Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0