dagarna går, jag hinner knappt med !

Har varit en kanon dag idag också, dock inte sorglig som igår som tur är . började morgonen med föresläsning om sårvård och vidare på eftermiddagen var det benlindning och sondmat. så har varit en lugnt och skön dag hela dagen faktiskt !

Skulle egentligen träffa Johanna idag, men jag va helt slut. förstår inte hur man kan va så trött hela tiden =/ jag är hundra på att det är vädret, några plus grader hade inte varit fel..

vilket fall som heslt får det bli en annan dag :) I morgon är jag ledig, så jäkla skönt, ska sova ut och inte stressa mig upp bara för att jag vill hinna med så mycket som möjligt om dagarna. så det är de första jag ska göra sen ska jag träffa Josefin , får väl se vad vi hittar på för något ´.

snart helg igen, dagarna går så fort och tiden rinner bara iväg, känns som jag knappt hinner med..

på Fredag blir det nog bara en lugn hemma kväll, brukar va död den dagen så känns rätt skönt men man vet ju aldrig :P På dagen ska jag iallafall till Höganäs med Världens bästa sara :)

På lördag ska vi till Lund hela dagen, shoppa shoppa :) Wiho !

Söndag då är det alla hjärtans dag ju och självklart ska jag spendera denna dagen med Andre men ska även hem till Mamma och Jonny en runda, eftersom den dagen ska man vara med de personer som man tycker om. tycker egentligen att det är så överskattat, jag tycker att den dagen inte betyder att man måste sitta hemma med sin pojkvän och har man ingen pojkvän ja, vad ska man då göra ??
tycker egentligen det inte spelar någon roll så länge man är med de personerna som man tycker om och som står en nära så tror jag att det kan bli en bra dag iallafall.

vet själv jag ska förra året då jag inte hade någon pojkvän att sitta hemma med, att jag tyckte den dagen var så onödig , men jag var med dem som står mig närmst och på så sätt blev inte den dagen så tråkig,
jajajaja, nog med detta , alla får spendera den precis hur man vill :)

Nu ska jag kolla lite tv med min snutt och sen blir det sängen , lär ju slockna direkt den saken är klar, skönt!

Ha det bäst alla Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: rosakaffekopp

Well, alla hjärtans dag betyder inte bara för par tycker jag. Det kan avra familj, kompisar eller varför inte hund? Någon man tycker om som man vill visa det för. Eller några.

2010-02-10 @ 22:56:47
URL: http://rosakaffekopp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0