helt slut nu !

vaknade kvart över 8 i morse, fan försovit mig. klockan hade inte ringt eftersom jag inte hade ställt in vilken dag.. aja gick upp ringde doktorn och åkte till skolan, mitt öra är så mkt bättre idag, skönt!
har varit en enormt låååååång dag idag, PUH! åt en äcklig kebab tallrik till lunch, fy fan säger jag bara aldrig det stället igen. och ändå skulle de va ny öppnat, urk !

ska försöka hitta på något roligt idag med nu när det inte är värsta snö ovädret ute :) men vad det får vi se :)

hörs senare Puss :)


Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena

Fin blogg :)

allt bra?

följa via bloglovin?

2010-02-03 @ 17:23:11
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0