Jobbiga dagar men har den bästa!

har varit ett par jobbiga dagar men allt är nu helt okej, inte helt bra än men okej så det är skönt.

igår gjorde jag inte mer än sov hela dagen blev inte många timmars sömn i lördags natt precis så jag var helt slut, började senare i skolan idag så fick chans att sova lite till, är helt slut men så blir det väl lätt när man har mycket i huvudet.

har även varit hemma hos mamma en runda idag också och kela mega mega mycket med min katt som såg ut att njuta väldigt mycket :) meningen var att jag skulle till apoteket och köpa lite dusch olja + hudkräm men jag glömde bort det hamnade på willys istället. så i morgon måste jag dit för min hud håller på att torka ut riktigt rejält , riktigt jobbigt =/ men det är väl det här vädret som gör det.

nu ska jag kolla tv med min Man så ni får ha det så bra :)

 

Måste bara nämna en person som betyder väldigt mycket för mig, som står vid min sida i vårt och tort . du bevisar verkligen att du är en vän, MIN vän! Du är guld värd sara hagman , du har en plats i mitt hjärta som ingen annan har. Är så glad för att vi har hittat varandra och att vi är så lika gör bara allt ännu bättre. kan sitta här hela natten och berätta var du står i mitt liv så jag avslutar här med att säga Tack för att DU finns i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv Snäckan ! :) Du betyder otroligt mkt för mig med. Och finns här lika mycket för ig som du finns för mig. Du gör allt så mkt lättare, u e den Bästa <3

2010-02-24 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0