Livets slut !!

åkte och hämta Andre på knutpnukten och efter det åkte vi till city gross och handlade lite till ikväll :) blev tacos idag med, haha känns som vi äter det ganska ofta men det går fort och det är så jäkla gott och idag var det extra gott :)

sitter och myser framför lets dance just nu, känns som det har blivit den senaste fredags vanan :P ajja, men det är skönt. speciellt nu när man inte mår toppen heller.

idag har det varit en jobbig dag för mitt inre som man säger så, ibland kan man ju bara känna att man känner sig ledsen inombords och just så har det kännts idag, kan bero på bråket vi hade igår men som alltid blir vi vänner och det är riktigt skönt att det slutar så. men har ändå känt en väldig saknad hela dagen idag, vi kollade på en film i skolan om vård vid livets slut och det kändes väldigt jobbigt att se personer i olika åldrar ligga och vänta på att dagen ska komma då dem inte lver längre, det är riktigt hemskt när man tänker på det och jag hoppas att jag aldrig behöver ha det så utan bara somnar in utan att ha ont och det önskar jag alla andra också.

det jobbigaste var nog att se en tant som var med, hon hade träffat en ny man även om hon var ganska så gammal och hon tyckte verkligen om livet ocg ville absolut inte dö. vi fick se när hennes anhöriga fanns hos henne och försökte hjälpa, vi fick även se när dem var där i slutet när tanten mådde som sämst och tillslut gick bort. Ush , ush, ush säger jag bara :( många tankar som flög runder i mitt huvud då.

och på tisdag ska vi på svepning med skolan och jag vet inte hur jag ska klara av det, jag får bita ihop och försöka tänka på annat än dem personer som har lämnat mig och min familj.
jus för den stunden måste jag det, annars ser jag inte en chans till att jag ska klara det.

många tankar fortfarande och jag hatar att känna mig ledsen inombords, finns nog inget som är mer jobbigt än det. kan inte sluta att tänka på dem som har lämnat mig, min moster, min morfar, en killkompis, min lilla Lady :(
och kan ärligt säga att jag saknar en person som har stått mig väldigt nära under en väldigt lång tid men som tur är så är den personen inte borta, borta..
guuuud , får nog sluta nu innan det blir för mycket skönt att lätta på sina tankar iallafall.

hoppas ni har en fin kväll iallafall :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0