Någon snor min tvätt =/

tjena hallå :)

hem kommen från skolan , ska ju ut ikväll med Sara och kläderna jag skulle ha på mig låg i tvätten, stress ut i tvättstugan och se om där va en tid och som tur var fanns där det :) så väntar bara på att det ska bli klart så jag kan torka den och äntligen känna att jag kan slappna av lite . tanken var att jag skulle hem och vila innan Andre kom hem men tror inte jag hinner det.

Hoppas bara på att ingen snor min tvätt, var inte precis personer där ute som jag skulle lita på, Hmm .. får hoppas på det bästa annars kommer jag bli arg !!

Iallafall, hoppas på en sjukt bra kväll, ska på någon rock grejs på sundspärlan inte direkt min stil men självklar kan man ha roligt ändån :)

snart börjar One Tree Hill också missat två avsnitt nu :( får väl köpa dem på film eller något :) så kan jag dessutom se dem från början med .

A men vi hörs ha en bra fredag gott folk puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0