Nova Lund

Nyss hem kommen från Nova som då ligger i Lund.

skulle givetvis dit för att shoppa lite och det gjorde vi också, några linnen, en kjol och en platttång :) det är något jag verkligen har behövt då min andra är helt utsliten så får hoppas denna är bättre annars får jag väl lämna tillbaka den och köpa en ny .

En väldans massa folk var där också men har varit en super bra dag iallafall, åt världens godaste lunch också, kommer dock inte ihåg vad stället hette men blev grillspett och ris med tzatziki sås , såååå underbart gott :)

funderar på om man kanske skulle tagit sig ner och solat lite men just nu är jag väldigt seg så får bli att man vilar lite och sen drar ut eller något, måste ju hitta på något för jag pallar inte sitta här resten utav kvälle.

vi hörs lite senare puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0