nu får det vara slut..

Hämtade upp lilla sara och åkte ut till Bjuv, till Mamma :) skulle tvätta två tröjor, eftersom min ena tvättpåse hade hål i sig behövde jag låna hennes ;P åkte ut till Väla under tiden tröjorna var i tvätten, växlade pengar och kolla runt lite :) In om systemet och köpte en flaska vin och sen ut på familia för sara skulle ha syrsor till Ödlan och sen hem till Mamma igen :) satt och snacka och snacka och sen åkte vi hem igen :) värsta snön ute nu igen, blir så fruktansvärt trött på detta vädret. när ska det vara slut??

måste in i duschen nu iallafall så jag slipper stressa en massa sen :) Ikväll blir det en massa mys med tjejerna :)

I Morgon, fredag blir det skolan hela dagen och sen blir det hem och städa och göra fint, för Mamma , Jonny och Mormor kommer på kvällen så ska vi ha lite kalas för André. ska göra snittar och kladdkaka med ananas och kiwi och massa gott :)

på Lördag ska jag upp tidigt, hämta tårtan hos Mormor och sen hem och städa upp lite efter fredagen, klockan 2 blir det kalas för Andrés familj och släkt , blir dock bara kakor och kaffe och tårta :) på kvällen blir det fest , wiho =)

Söndag ja, då ska vi på Kalas hos Mormor för hon fyller år :) ska även va där klockan 14. så blir nog att man går dit haha :P

Måndag, då ska jag sova heeeeeeeelllaaa dagen :)

Massa kalas hela helgen och en massa godsaker, på måndag får det vara slut med det :)
nej har inte tid med detta längre. ha en bra kväll hejsvejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0