One Three Hill och en massa gott :)

Tjena Hallå :)

har inte haft tid att skriva på hela dagen förrän nu.
gick aldrig till skolan, sovit skit dåligt i natt men jag ångrar mig som f*n . borde gå dit bara varit där 1 dag denna veckan, det är för dåligt! Nästa vecka då ska jag var där varje dag vi har lektion så är det bara !!

Har iallafall fått städat här hemma, dammsugit (som jag hatar), städat toan, köket, diskat och satt upp bordet inför ikväll och dukat. Bordet fick ju dock inte plats där vi hade tänkt oss så nu får det stå där det står så får vi komma fram till en annan lösning i morgon då vi är fler här.

Och en annan sak, hittade inga snygga glas alls, får nog säga till min gubbe om detta , haha :) för tråkigt när man ska bjuda hit folk så ställer man vanliga vardags glas på bordet, ajja det är inte lätt när det är svårt ;)

Nyss kommit ut ur duschen, tänkte först jag skulle kört till landskrona och hämtat André men kom på jag inte har bensin så det räcker. så jag får göra det en annan dag istället :) hihi. tur han kommer hem som han ska iallafall ( Hoppas jag !! ).

så nu kan jag bara sitta här och ta det lugnt ett tag vilket är väldigt skönt , ser dock inte tvn för bordet är ivägen så får väl sätta mig på golvet och kolla ett avsnitt av One Three hill, så jäkla bra ;)

Ni får iallafall ha en trevlig kväll, Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: saandraa

oth är bääääst <3

2010-02-23 @ 10:30:49
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0