Paranormala Activity skrämde skiten..

nu var filmen sedd, fy fan säger jag! skrämde skiten ur både mig och Andre , jag satt med ena handen i hans hand och andra frmaför mina ögon. Att jag tror på såna saker gör inte saken bättre, kanske inte så extremt som slutet men allt det andra.. ja herregud hur ska jag kunna sova i natt? hur ska jag våga va hemma själv ? :( vet att det kan låta lite löjligt men fan, jag hatar sånt mer än något annat och har alltid gjort.
Hade en gammal barndomsvän vars kusins flickvän trodde sen hårt på sånna här saker och hade forskat en massa, massa och hon berätta såna saker som jag aldrig någonsin kommer att glömma. efter det togs ett foto på mig utomhus och ovanför var det precis som en skugga av en ängel, jag rev kortet och vill gärna inte tänka på vad det kunde varit, kanske var det något kanske var det inte, vem vet? ingen som kan säga att det är fel eller rätt, sant eller inte, det handlar om vad man tror och jag tror, så är det bara!!

Filmen i sig var ganska kass, ja!

Nu ska jag sluta tänka på detta, försöka iallafall och ska försöka kolla på något roligt så jag kan glömma det här.
 Have a great night :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0