saknar

dig, du som var min bästa vän. när man väl förlorat det man har haft det är väl då man kommer på vilket misstag det var , eller hur ligger det till?

Just nu behöver jag bara någon, någon som kan stå vid min sida och bara lyssna. Nu är det över, jag pallar seriöst inte mer. Man kan inte stå upp och ta emot hur mycket skit som helst, eller vad säger ni??

Alla gör vi våra misstag, alla kan vi ha en dålig dag, alla kan vi bete oss på sätt som inte alltid är det bästa, alla kan göra fel och alla kan säga förlåt.

försöka iallafall, inte alltid så lätt när man inte får någon respons...

Just nu vill jag inte mer, jag vill bara bort, bort från detta från allt.

Låt mig bara försvinna för ett tag iallafall..

Jag orkar inte!!

Förlåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0