tjena hallå :)

nyss hem kommen från en dag i skolan. nu är det f*n snöstorm igen :( blir så trött på detta vädret. jag vill ha sommar , nu, nu, nu !!
vaknade med världens lock för örat, trodde det skulle släppa under dagen men nej det gjorde det inte , skit jobbigt för hör verkligen ingenting, som tur är så har man en lärare som är sjuksköterska, hon gissa på öroninflammation eller en vaxpropp ( Lät ju mysigt haha ) , så ringde min läkare nu men tyvärr kunde dem inte boka någon tid nu, självklart!
får vänta till i morgon, ska dock iväg till apoteket och köpa något som man kan använda mot det här. och hoppas att det hjälper så jag slipper gå till doktorn.
vi får väl se vad som händer..

ska ta på mig och traska iväg nu, tror jag lämnar bilen hemma faktiskt. tvättning står på schemat idag också, Puh. någon som vill ta över ?? ;)

Ha en super tisdag :) hörs :)

Kommentarer
Postat av: Filipp@

hewj jag har en designe tävling på min blogg! kika in så att du inte missar någonting roligt:D Kram mig ha en fortsatt trevlig kväll<33

2010-02-02 @ 17:10:58
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0