Trött , trött och trött.

hem kommer från en kort dag i skolan, är super trött verkligen känner att jag hade behövt sovit några timmar men känns så tråkigt, vill ju få ut så mycket som möjligt utav dagen.
funderade på att åka hem till mamma, men tar kanske det i morgon åker dit tidigt och stannar hela dagen :) kan vara skönt det med, vi får se :)

ush, nej vi hörs sen :) har någon ett förslag på vad man kan laga för middag idag så får ni mer än gärna hjälpa mig :)

vissa personer slutar aldrig förvåna mig, lägg ner och gå vidare med ditt eget liv och lev det till det bästa, istället för att säga till alla andra vad de ska göra och inte göra.



Kommentarer
Postat av: elena

Hej! VIlken fin blogg du har!!

Läs och kommentera gärna min om du har lust :)

Hur har din dag varit ?

Kram/ Elena

2010-02-05 @ 14:18:09
URL: http://elenapeyron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0