Vilken kväll !

Sorry för dålig uppdatering, men har inte diretk haft lust att sitta här.
var ute med sara i fredags och hade verkligen super kul fast vi inte gjorde det vi skulle göra . åkte på fest uppe på högaborg , sket i sundspärlan , åkte på fest på tågaborg istället där jonas var, skit kul tänkte vi men när vi kom dit var alla mega packade, lite tråkigt men vi hade super kul ändån. Tog taxi ner till stan, in på utposten drack en drink där och sen fick jag fylle hicka och sara skulle spy, hon spydde dock aldrig. drog till Bakom istället, slapp betala inträde och gick in bakvägen ibland är det bra :) blev bjudna på dricka där inne och hade faktiskt kul. gick till cardinal men där var typ inget folk funderade på tempel men vi tog taxi till söder ( 110 spänn :O ) tar max 5 minuter att gå dit men det vill man inte när det spöregnar ute.
gick in på dickens och hade skit kul träffa en massa folk man inte sett på länge också :) Tog taxi hem sen lagom rund under fötterna, somnade i en säng som bara gunga, slapp krama toaletten, skönt ! haha.. så om man ska sammanfatta allt så var det sjukt roligt :D

igår låg jag och sov halva dagen och sen bosatte jag mig i soffan, åkte till Burger King och handla mat och kolla en film sen somna jag gott :)

idag har det varit typ samma, har ingen ork till någonting alls, var dock ute på onoff och köpte et Xbox :) ush vill bara gå och lägga mig igen för denna dagen e skit tråkigt , verkligen !

i morgon ska jag iallafall träffa sara , käka på ikea, ut och gå??, hem till marcus och få ihop vårt arbete som vi ska redovisa på tisdag :( , kolla Linas kvällsbok och en massa annat skoj :)

sjukt sugen på pizza, en sån där taco amigo, mmm :)
ska vila lite nu.
ha det
puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0