Det bästa

Detta har varit den bästa helgen på väldigt länge, fredags började ju med jobb och sen efter det grillade vi lite gott här hemma och sedan åkte vi ner till stan med Tommy och Josefin och tog en cider på hampan, blåste lite kallt så vi körde runder och hade typ ingenting att göra åkte hem och sov istället :)


Upp på Lördag morgon, slängde på sig bekinin och åkte till stranden med André, tommy, josefin och hennes syrra med barn :) Första gången på stranden detta året och jag badade, 2 gånger till och med men det var inte länge haha.
stack där ifrån och åkte hem och duscha och gjorde ve oss, åkte ut till åstorp för där var marknad , med samma gäng :) sen blev det minigolf för hela slanten haha jag kom iallafall inte sist bara nästan ;P skoj var det iallafall fast bollen inte ville som jag, körde sedan upp till Ättekulla för att snacka lite med Sarah och sen körde vi till berga och kolla lite race , härligt när klockan är ett på natten och termometern står på 20 grader.


Idag var det egentligen meningen att vi skulle till stranden, men vädret var inte så fint, varmt men lite sol så vi åkte till Jonstorps marknad, var inte meningen egentligen vi skulle till kullaberg och äta glass men så blev det inte, sen hem till mormor och träffa henne, mamma och jonny och sedan åkte vi hem och har precis fått i mig kina mat och börjar känna mig lite rastlös. I morgon är det skolan igen, 12.30-15.30 så man kan sova lite längre och det är skönt !
Ska även få klart alla mina arbeten och grejs till skolan så att jag inte har så mkt sen när André har semester för då vill jag hitta på något skojsigt :))

Men det allra bästa denna helgen var samtalet från Mamma igår kväll, jag har fått en kusin :) super söt lite kille som ska heta Robin :)


detta var allt för denna gången, vi ses och hörs :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0