för mycket svammel

Godkväll !

Här sitter jag och tradar och tänkte att jag lika bra kunde slänga in ett litet inlägg innan det är dags för sängen :)

Har egentligen inget speciellt att skriva om förutom att här är tomt som fan, funderar strakt på att skaffa mig en egen vove men det är inte det lättaste att övertala min gubbe! Dock har han rätt, vi har en etta och jag går i skolan, kanske bättre att vänta tills vi har större lägenhet och jag har börjat jobba igen så jag får väl ha tålamod även om jag vill, vill , vill :):)

Vi har typ bara suttit här hela kvällen, var på rusta och citygross innan o handla lite och städat har jag gjort, har varit rastlös som fan men är skit trött samtidigt hur nu det går ihop men men så är det iallalfall så jag tror jag ska avsluta detta innan det blir för mkt svammel och gå och lägga mig.

sov gott ni också , så hörs vi i morn, pusss !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0