Gissa vad :)

Idag var det egentligen dags för skolan mellan 9 och 12 men eftersom jag nästan är klar med det arbete som vi skulle gått igenom idag så kändes de inte så värst lönt så jag tog en sovmorgon istället, trodde jag! vaknade ganska tidigt av att det va värsta livet utanför, jag har ingen aning om dem sågade träd eller vad dem höll på med men farligt liv var det och jag beslöt mig för att gå upp.

Josefin och hennes mamma skulle till stranden så jag ringde mormor så fort jag kunde och sa jag ville till stranden, vad meningen att jag skulle tvätta hos henne men snäll som hon är så tog hon hand om tvätten och jag kunde åka till stranden!

skönt som attans var det att komma dit, badade bara tre gånger denna gången. sen var det en Josefin som blev rastlös så vi packade ihop och åkte hem och jag slängde mig i poolen direkt när jag kom hem, kallt som attans där med men skönt efter ett tag :) För er som inte vet så köpte vi en pool i måndags :) super skönt :)

Satt där ute några timmar och klädde sedan på mig och vi körde och hämtade tvätten, var på ö&b och handla klortabletter och nu har vi precis kränkt pizza!

Hoppas på sånt här väder i morgon igen då jag ska steeekka , dock bara här hemma men det är skönt det också :) Kanske blir en sväng till mamma också, vå får väl se :)

Nu ska jag snart bege mig in i duschen och sen försöka sova, svårare nu när det är så himla varmt om nätterna fast man har alla fönster o dörrar öppna men man ska inte klaga :)

ha en bra kväll , Pusss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0