Jag vill ..

Idag började André sin semester och jag hade hoppats på kanon väder så man kunde åkte till stranden men så far inte fallet, vi klädde på oss och åkte ner i stan för att fixa lite saker bla, hans mobil och jag skulle beställa klipptid, påtiden faktiskt!
sedan sken solen och vi åkte hem och bytade om och sedan åkte vi till biltema, ad center och maxi och sen blev det ut till Sarah och Martin en sväng och hämta lilla Rocky plutten så nu är man hundvakt någon dag :) Nu ikväll var vi ute på stranden i farhult och gick en sväng sen blev det hem och laga middag och nu sitter jag bara i soffan och tar det så lugnt man kan :)

I morgon har vi lite blandat att göra och onsdag har dem sagt att det ska bli varmt och sol så det hoppas jag på så jag kan åka till stranden :D
känns som att dessa två veckor som andre har semester kommer gå väldigt fort =/ det är lite tråkigt om det gör det men men det kommer ju fler dagar man kan hitta på saker och fler dagar man kan ha semester :)

Nu ska vi snart ut en runda med den lilla limpan och sen ska vi kolla en film :) ha en trevlig kväll puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0