Liseberg

Igår var jag och min älskling på Liseberg hela dagen , fint väder hade vi och sjukt kul var det och vet ni jag vann ett mega stort geisha choklad :D MUMS MUMS :) Där var dock lite mycket folk eftersom det var Lotta på Liesberg men det gjorde ingenting för åka fick vi och blöta blev vi både efter kållerado och flumride :) åkte hem när dem stängde och satte sig bekvämt i bilen och blev svin trött =/ hade ont i fötter, tår och ja, hela kroppen! somnade som en stock när vi kom hem och sov halv dagen idag och sen var det dags för jobb som vanligt när det är tisdag. har inte hänt så mycket mer idag eftersom jag har varit sleten som fasiken får hoppas det blir bätte i morgon då jag även ska klippa mig, hoppas på att det blir bra :)

Nu ska jag kämna datan för idag och krypa ner i sängen så man orkar upp i tid i morgon :)

Sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0