Min joystick och din lekstuga!

Ska börja med att berätta om vår lilla itrpp igår kväll, vi skulle ju till sjöbo marknad som jag var helt säker på låg utanför malmö men det visade sig att jag had fel, väldigt fel.
körde mot malmö tills vi var tvungna att svänga av annars hade vi hamnat på bron över till Danmark och det hade ju kostat en del om vi skulle vänt o kört hem så vi svängde av vid Lund, hade ingen j*la aning om var vi skulle, som tur var hade jag sett på facebook att en Kill kompis skulle dit så det var bara att plocka upp telefonen och ringa honom som vi fick en vägbeskrvning ifrån. Vi skulle köra mot dalby och sen mot kristianstad ut på motorvägen, dock kom jag inte ihåg allt som han hade sagt i telefonen utan fokuserade på att vi skulle mot dalby så självklart svängde vi av fel i rondellen, visst där stod mot dalby men där var vägarbete , liksom kunde dem inte satt en skyllt innan man skulle ut på motorvägen, SUCK!

Kom iallafall rätt sen och vi körde , körde och körde och tillsulut var vi framme efter bara 1 och en halv timme typ !!
visade sig att vi hade kunnat kört en helt annan väg så hade det kanske tagit 30 minuter??
Så nästa gång vi ska någonstans så ska jag iallafall kolla en extra gång så jag vet var vi ska köra och var saker och ting ligger haha :)

Var iallafall en jäkla marknad, typ 800 knallar och vi gick, gick och gick och det var super VARMT men skönt var det ändå och skoj och kolla på allting, köpte lite små saker och sen hittade vi något väldigt roligt , underkläder där man kunde trycka sin egen text så André köpte ett par boxer där det står Helenas Joystick och jag köpte ett par hotpants där det står Andrés lekstuga :) Haha lite skoj faktiskt.

Var där några timmar och sen skulle vi hem, ingen av oss visste exakt var vi skulle köra eftersom vi redan hade yrat en massa innan, men hem kom vi och det tog någon timme så vi spenderade mer tid i bilen än utanför men vi fick iallafall en liten sväng runt skåne haha :P

Idag ville jag egentligen till stranden men det var inget strandväder alls, så vi åkte till kullaberg och kättra en massa bland alla stenar, det var en sjuhelvetes runda vill jag lova, svetten rann och sånna klipper vi klättra ner och uppför har jag nog aldrig vågat innan men vi gjorde det och till slut blev det en lång backe som vi skulle upp för, rep fanns vid sidan så det var bara att dra sig upp med det. Köpte en glass och sen åkte vi hem, helt slut haha !

ska nu in i duschen och sen blir det Landskrona karnevalen med André, josefin och tommy :)

Ha en bra kväll ! Puss Hejjs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0