Thailand!

Då har denna dagen också gått och jag har inte gjort ett skit, känns knappt lönt när man ska jobba sen halv 3 men egentligen hade jag hunnit med hur mycket som helst, det får bli ändring på det!

jag vill bara ner till stranden eller iallafall ta ett dopp i poolen men känns inte så fräscht att ta ett dopp och sen sticka till jobb :)

Iallfall sista dagen för André på jobb sen har han semester, ska bli skönt så vi kan hitta på något mysigt, mest av allt hade jag bara velat åka på semester, är så himla sugen på Thailand men det blir ju inte förrän i februari eller något sånt där så hade varit fint med en lite tripp nu också men får vänta tills jag slutat skolan iallafall sen får vi väl se vad det blir för något skoj :)

Har drömt om att få åka till Thailand nu hur länge som helst och nu har jag äntligen någon som är villig att följa med mig :) men det vi ville var ju att åka dit med någon som kan det landet och det är nog det vi ska göra också, men vi får väl helt enketl se hur allting ser ut lite längre fram, men det hade varit riktigt roligt och fan vad jag ska handla isåfall haha :) Kolla bara dessa bilder, ser det inte underbart ut ?



Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG

jättefina bilder!!

2010-07-21 @ 20:05:55
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0