borde egentligen..

Söndag kväll och här sitter jag, borde egentligen plugga lite till eftersom jag har prov i morgon men har ingen motivation just nu men får väl läsa det en gång till iallafall.
Denna veckan kommer det vara mkt att göra men ändå inte kanske, i morgon är det skolan, kanske till mormor och sen tvätta , suck, hatar att tvätta vill ju ha min egen tvättmaskin så man slipper springa :/ tisdag då är jag ledig så då ska jag plugga lite faktiskt eftersom jag har prov på torsdagen igen och sen ska jag jobba några timmar, sen Onsdagen är det begravning som gäller, är dock lite nervös men det kommer nog bli så bra som det kan bli på en begravning helt enkelt! Torsdag är det skola och sen efter det blir det väl att handla en massa till midsommar och så iallafall vad som är planerat hittintills sen fredag , ja då är det ju midsommar! Hoppas bara den dagen kommer bli bra men vi får väl se .. nu ska jag öppna min bok och sen blir det sängen för min del så Godnatt på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0