fullt hus

Just nu är här full rulle, dem har kommit för att byta kyl/frys och spis, ÄNTLIGEN! det var fan på tiden, kanske elräkningen blir lägre också, inte för att jag betalar den men iallafall ;P haha kan ju vara bra sen när jag väl ska betala när jag får ihop lite pengar , för er som inte vet så får man dock inte så mycket när man går i skolan =/ men nu ska jag snart jobba, om en tre kvart för att vara exakt ! kommer gå fin fint efter det ska jag hem till Josefin och snacka lite skit ;P haha ! Vi gör det vi är bäst på, neej skojja ju såklart bara ;P

Hoppas bara dem här nissarna är klara i tid så jag kommer iväg och hinner byta om och allting utan att stressa :)


ikväll ska jag f*n ut och gå igen, har varit ute nu 5 dagar i rad och rört på mig och det är riktigt skönt och man mår toppen :) igårkväll var det Sara som fick göra mig sällskap :) behövs att snacka av sig ibland om precis allting :) Så ikväll får jag ta mig en promenad igen om det inte händer något riktigt skojjigt .

Ah, känns som jag bara ´skriver en massa blabalblabla just nu så jag lämnar detta, ha en fin dag allesammans ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0