Godmorgon

Godmorgon :)

Har varit uppe ett bra tag nu faktiskt, vaknade av att man fick sms och skickade några sådana och sen somna jag om en halv timme till, skönt är det men man blir riktigt seg.

snart dags att gå in och göra ve mig ska ju träffa Sarah om en timme :) Om hon har nyktrat till vill säga ;P haha!


och var fan är sommaren ???
Är så trött på detta skit vädret nu, igår ska vi inte snacka om det först mulet, sen ser det ut o klaarna upp och sen åska, blixtrar och spöregn, detta är för jävligt !!
Skulle kanske handlat på willys och köpt en cykel för pengarna som blir över och sen flyttat sverige lite längre ner så vi får fint väder , hahhaha önsketänkande ;P

nu ska jag inte sitta här occh svamla mer ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0