Härligt!

tjena hallå :)

har varit härligt väder idag också, riktigt nice :) igår var det kanon väder och jag satt ute hela dagen med Josefin och bara snacka om allt mellan himmel och jord, bränt mig på pannan och ont gör det ;P men men skit i det ska sola så fort jag får chancen så är det iallafall :) man får ju passa på..
Jobbat har jag också gjort idag, blev värre med parkering i morse, har ju lyckats hitta parkering varje dag nu så har sluppit att betala men idag var det ju 1:a torsdagen i månaden och därför dags för att sopa gatorna, ÖVER ALLT!! ni som har körkort vet hur störigt det är. fick ställa mig i parkeringshuset och det är ju inte speciellt billigt men men ..
I morgon är jag ledig iallafall och det är skönt och eftersom det är så bra personal på stället jag är på så fick jag byta min söndag och kan nu fira alla som fyller år i helgen , skönt!

Nu blir det lite tvmys och ett bad (om jag orkar) . Ha en trevlig kväll ciao .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0