Jag ska vara stark.

Idag kommer va en jobbig dag för många och speciellt för min snutt. Kommer finnas här så mycket det går och jag måste försöka vara stark !
Jag börjar bli duktigt nervös men jag hoppas att det kommer bli bra ändå. Det är begravning som gäller 14.30 !
ska snart göra mig färdig sen ska vi åka och fixa blomma och så vidare!



På tal om något annat är det snart midsommar, vilket kommer bli skit bra får jag hoppas. Eftersom Jag och Josefin ville ha midsommar mat alltså sill, nypotatis, gräddfil, gräslök, köttbullar och prinskorv så har det varit lite svårt att veta vad vi ska göra. Kommer iallafall vara med dem jag vill vara med och det är huvudsaken ! Ikväll ska vi väl bestämma lite mer om allting!

Nej nu ska jag leta fram kläder, fixa hår och smink och sen ska vi bege oss.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0