OYES !!

OYES ;D Härligt väder eller vadå? termometern står på 42 grader mitt i solen :) HÄRLIGT!
Har varit hos mamma hela dagen, legat och stegt på altanen hela dagen och fy fan vad svettigt det har varit, jag vill ha en POOL :)

Helgen har varit underbar, midsommar i fredes och det blev kanon, lördes va vi hos mamma och käkade super gott och sen var det skräckfilms maraton här haha ;P och i söndes så hämta vi Rocky, gick en lång runda nere vid örbyängar och sen åkte vi hem och stekte på gräsmattan :) Voven åkte hem och vi fick även hämta sarahs bil på vägen ;P sen blev det grilla korv och bara ta det lugnt. så efter all ledighet så är man tillbaka till verkligheten i morgon igen, skolan först och sen jobb :)

Nu ska jag sätta mig i skuggan ett tag där ute för jag orkar inte mer sol idag ;) Ciao !


P.S . Jag önskade mig en Pool och det fick jag en miniliten som stod här på gräset med en palm sidan om :) hihi kanske kan doppa min hand i den sen får det inte plats mer :) Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0