sista veckan.

Regn, regn och åter regn! I morse när jag vaknade trodde jag faktiskt att det kunde bli lite sol men när jag väl hade parkerat bilen och var på väg mot jobb så började små regna och sen har det bara öst ner hela dagen, skit tråkigt är det och man blir riktig seg speciellt när man redan är skit trött!!

Helgen var iallafall skit bra, fredags hände ju inte så mycket eftersom både jag och André skulle jobba på lördag, efter jobb var det bara hem och byta om, duscha och göra ve sig och sen hämtade vi upp Hansson och Sara och körde hem till Fredde eftersrom han hade födelsedagsfest :) Skit skönt att kunna sitta ute halva natten. iallafall vid tolv tiden så tog jag och André taxi ner till stan och mötte upp Alex, Dansk och Co. på hampan, blev vatten för min del där för kände hur det snurra i skallen haha, gick iallafall vidare till cardan och festa vidare dock var man trött eftersom man hade varit uppe sen klockan 6 så vi åkte hem vid 3 tiden tror jag, dagen efter var det ju Mamma som fyllde år så var bara att vakna, göra ve sig och åka ut till dem :) hade ju köpt en träningscykel till henne haha så hon blev iallafall glad :) blev riktigt midsommar mat, sill, ägg, prinskorv, köttbullar, ny potatis och sen jordgubbar och tårta till efterrätt :) Mumsigt !

Är inne på min sista vecka nu på praktiken, känns lite tråkigt speciellt nu när man kommit in i det och börjat lära känna alla mycket bättre. Så på Tisdag nästa vecka är det tillbaks till skolan och då är det fler arbeten och fler prov, suck =/ Hoppas tiden går fort så det kan bli den 27 augusti :) wiho då slutar jag och då blir det fest så är det med den saken haha ;)

Nu ska jag slänga mig på soffan ett tag, mega sugen på något så får väl köra och handla något gott sen ;)

ha en fin kväll :) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0