Skaka som ett asplöv

Begravningen gick faktiskt väldigt bra, jag var dock skit nervös när vi kom dit, skaka som ett asplöv och hjärtat gick i 100 . Antagligen för att jag inte kände personen, har endast träffat honom en eller två gånger men eftersom att det var Andrés kompis så var det han som fick välja om jag skulle följa med eller inte. Och som alltid så kommer en massa tankar upp om dem personerna man har förlorat och när musiken spelas i kyrkan , det är då allting blir som jobbigast =/
Begravningen var iallafall väldigt fin!

Efter det åkte vi till Sofiero och tog en glass dock inte jag :)
Åkte hem och bytade om och åkte ner till telenor och nu har vi precis kommit hem från en tur till Ikea eftersom vi båda var hungriga så fick det bli Ikea köttbulllar och det var super gott :D

Eftersom jag har skola i morgon så ska jag ta och läsa igenom allting vi ska gå igenom i morgon så att man kan det hyfsat. vet inte om det blir att vi går ut och går en sväng också, det hade iallafall varit skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0