Student !

Igår var det sista dagen för mig på min praktik, hade lunch med sara och fick gå hem klockan 14 :) det var en super bra dag för att vara den sista men även lite tråkigt att inte komma dit igen. nu är det tillbaka till skolan och käömpa på några veckor till :)

Igår var det även student här i helsingborg och det regnade ju, väldigt väldigt tråkigt men alla människor verkade inte bry sig så mycket och det hade nog inte jag heller gjort om det hade varit jag som tog studenten. hade problem med att komma hem eftersom det var skit mycket folk och bilar precis över allt, fick bli en omväg och efter många om och men var jag hemma!
Då var det bara att göra ve sig och sen skulle vi på student fest hemma hos Linnea. God mat och trevligt folk :) åkte där ifrån vid 10 tiden sen somnade jag gott i soffan haha, var svin trött hade ju varit uppe sen klockan 6 på morgonen. Kvart över elva gick jag och la mig och skönt var det :)

idag har bara blivit en slappe dag, vatt på familia och hämtat en telefon och bytat min tröja och nu ska jag börja med maten och klockan 9 ska vi på bia :) Spräck blir det ikvällm verkar rolig så får hoppas på det med :)

Ha en fin kväl ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0