vem har tagit min..

Vaknade vid halv elva idag och hoppades att det var strålande sol när jag rulla upp gardinerna men nej det var det inte bara mulet =/ så jäkla tråkigt, var blir denna sommaren av egentligen??

hade en kanon bra dag igår, va i stan med sara och fikade och lite sånt ;) va faktiskt duktig och handlade bara ett linne på 4 timmar i stan , wiho :) Kom ut från h&M och jag börja undra va alla mina påsar var någonstans haha ;P
idag skulle jag ju träffat Josefin men så blev det inte! Tog denna dagen till att plugga lite eftersom jag vetifan om jag pallar sitta med det i helgen, men hittar dock inte så mkt fakta till mitt arbete och jag har ingen motivation så det går inte så bra men får ta tag i det nu helt enkelt så det blir klart!

I morgon är jag ledig från skolan också, ska dock jobba 3 timmar i morgon eftermiddag så det blir härligt med lite mer pengar i plånkan när det är dags för lön ;) dock ej denna månaden men i juli och det är då dem behövs som mest när det är helsingborgsfestivalen och allting :)

Nej nu får detta räcka för idag så nu ska jag sätta lite fart. längtar till lördag gör jag också :D:D

ha en fin dag allesammans Puss och kram


 

Älskar dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0