Ångest!

Goddag :)

Var super trött i morse men jag gick upp ändå men gick och la mig igen, förstår inte riktigt varje morgon när jag vaknar så känner jag mig jätte förkyld hoppas det inte är något allvarligt iallafall för jag orkar inte bli förkyld igen !

hade iallafall lite smått ångest nu när jag vakna att jag sket i att gå till skolan =/ Men det behöver jag inte ha längre, vår lärare har tydligen blivit akut magsjuk så missa nog inte allt för mycket idag ändå och det känns skönt. i morgon är lektionerna inställda så vad ska man då hitta på hela dagen ?? kan ju inte bara sitta här , hum..

När André kommer hem från jobb i morgon så är det snabba ryck, hem till hans föräldrar och byta bil och sen bär det av till Hultsfred med en massa andra , ska kolla på bil :) nej, inte till mig haha :P :(

Ush nej, nu ska jag ta och klä på mig och sen får jag se vad jag gör, är verkligen skönt väder ute så kanske ska ta och gå en sväng, men vet inte var jag ska gå , mormor skulle på kalas annars hade det varit en perfetk runda :) Det är i sånna här situationer man skulle haft en vovve :)

Just det har glömt att berätta, var ju nere i stan häromdagen med sara och hanna och köpte biljetter till Joddla som spelar på the tivoli den 27 mars kommer bli skit kul !! 20 års jubileum är det också så kanske händer lite extra, vem vet :) var sjukt mycket folk där förra året och fy f*an vad ont jag fick i min rygg när jag blev in knuffad i ett räcke, men det var en riktigt roligt kväll ändå :)

Åh vill bara åka till Thailand och ha skit kul, sola, bada, festa och shoppa :) hade varit helt underbart, avundsjuk på Josefin som snart har varit där en månad, saknar dig älskling!!

detta var allt för idag iallafall, ha de bra puss och kram :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0