Äntligen klart.

Nu är här färdig målat, skönt! blev lite problem haha , vi målade klart hallen men efter en stund kändes det inte riktigt som det var denn färgen vi ville ha så vi fick köra och köpa ny färg på söndagen. Suck , men nu blev det iallafall bra :)

köket blev också kanon bra faktiskt :) så nu ska vi till Ikea och se om vi hittar något skoj :) här är en j*la röra just nu men så får det ju vara tills vi är klara :)

Lördags kvällen och söndags kvällen bestod av Guitar Hero haha :) sjukt roligt och tror att grannarna också måste tycka det om dem har sett oss genom rutan haha :P

värdldens träningsvärk har jag också i mina ben vad det beror på vet jag faktiskt inte men det känns skönt :) Måste verkligen börja träna men vet inte ritkigt var ännu, får väl kolla upp det .

ska ut till Ikea nu så ni får ha en underbar kväll. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0