Äntligen .

Puh, äntligen har vi blivit klara med allt fix oxh trix , satt upp hyllor som vi köpte för ett bra tag sen, skruva fast benet på sängen som hade åkt av, diskat, städat och röjt ordentligt , skönt känns det att det är gjort. nu är det bara lite få saker som ska in också men det får komma med tiden :)

Kvällen igår blev kanon, drog hem till Roger på födelsedagsfest och drack och snacka en massa och hade trevligt :) tog taxi ner till stan och där blev det utposten och cardinal :) sjukt mycket folk ute men det var riktigt skoj. Vi tog taxi hem redan vid 3 men det är väl oftast så det blir när man går ut så många att man splittras men det gjorde ingenting för vi båda hade en skit bra kväll.

nu ska jag ta och skriva klart mitt arbete, iallafall få lite mer gjort så jag bara har ett kvar sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0