Ikea..

Handlade en hatt hylla när vi var ute på Ikea och en hylla till köket :) var även på Ikea igår med mormor och vi fick skohyllan av henne så nu har vi det mega fint i hallen :) nu väntar jag bara på pengar så vi kan köpa speglen som vi vill ha sen kommer där va riktigt snyggt :) handlade även en väldigt praktisk sak, en klädhängare som man fäster på tex. badrums dörren. väldigt bra när man bor litet. :)

i morgon ska vi hämta bänkskivan till köket och även stolarna som blivit svarta :) en massa fix hela tiden men jag älskar det :) varför gick jag inte måleri på gymnasiet ? hade varit skit kul :) Aja e nöjd med det jag gör nu så det spelar inte så stor roll egentligen :)

har städat för fullt hela dagen eftersom jag varit ledig, känns skönt nu när man fått bort allt damm och skit. precis käkat lite också och nu är jag propp mätt :( hatar när det blir för mycket.
strax ska vi tvätta och under tiden blir det guitar hero :) som vanligt . men kul är det :)

skolan i morgon och på fredag, PUH! jag vill inte och jag pallar inte men jag måste !

nu ska jag ta och sortera tvätten så ni får ha en bra kväll. :) hejsvejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0