jobbigt!

börjar bli riktigt dålig på att skriva här, vet inte riktigt varför egentligen tror det bara handlar om att jag inte har lust.

har fått ganska mycket att göra i skolan också, har ju grupparbete nu som vi satt hos marcus igår och gjorde klart, trodde vi. kändes skit bra då men igårkväll kom jag på att vi hade glömt hälften så blir redovsning för vår del på fredag istället. och på måndag redovsning av ett annat arbete, puh!

skolan hela dagen i morgon och sen träffa sara på kvällen käka lite tillsammans och kolla en film och bara ha det mysigt :)
torsdag ska jag hem en runda och äben träffa Johanna och hennes lilla tös :) ska bli riktigt kul faktiskt.
sen blir det plugg efter det och sen prov på fredag , jag orkar inte mer!

har iallafall varit sol idag, har varit riktigt skönt fast det var kallt ute, snön är nästan borta och jag hoppas att våren är på väg, vill ha varmt och skönt så man kan gå i sin skinnjacka, uppvikta jeans och ett linne bara :) helt underbart.

så nu fortsätter jag bara hoppas att det är sol varje dag och bara blir varmare och varmare.


Kommentarer
Postat av: johanna

Ja, det ska bli så kul att äntligen träffas igen :) Vi är så dåliga på det.. PussPuss <3

2010-03-02 @ 16:35:30
URL: http://alicesmammajohanna.blogg.se/
Postat av: Torsolveig

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-01-14 @ 07:54:04
URL: http://torsolveig.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0