Livet är orättvist!

snart är det helg igen och det ska bli så skönt :) var i skolan igår ju var helt okej faktiskt, mådde dock lite konstigt hela dagen och när jag vakna i morse kände jag mig väldigt förkyld, pallar inte bli sjuk igen men inte så konstigt om jag skulle bli det när alla runt omkring en är lite små sjuka =/ stannade iallafall hemma idag, skulle egentligen haft prov idag så jag fick skicka in hela arbetet istället så det är vad jag har suttit med sen klockan 9 i morse och nu är jag klar :) har dock haft lite paus då och då.

igår var vi hemma hos Calle en runda, satt och snacka och lite sånt trevligt :) och idag ska vi ha Onsdags mys har jag bestämmt, blir lite mat och sånt gott bara :) kanske skulle köpa en chips påse, men fan jag skulle bli nyttig ju. aja lite skadar väl inte ??

nu blir det lite slappe i soffan iallafall och i morgon är jag ledig så ska hem till mamma och hämta lite kläder och våffelgärn hehe i morgon e det voffeldagen så jag har bestämt mig för att göra våfflor :) Gott :) tycker ni inte?? ska också försöka åka ut på väla eller familia och köpa något fint jag kan ha på lördag :)

vi får se vad som händer helt enkelt :)

läste ni hd igår? eller idag ?

en 22 årig kille som precis köpt hus med sin flickvän och precis fått barn och dopet var i söndags. och igår rasa väggen på byggarbetsplatsen där han jobbade och tyvärr dog han. livet är verkligen orättvist ibland. sådana saker borde aldrig hända så är det bara. kände inte den här killen men tankarna om hans familj finns ändå i hjärtat. kan bara föreställa mig om det var min älskling det hade handlat om, vad hade jag gjort ? hade nog inte klarat att få ett sånt besked. hela världen rasar och ändå måste man vara stark och ta hand om det lilla barnet som antagligen inte förstår mycket av vad som hänt. Hoppas verkligen dem ser över Peab och hela det byggföretaget för nu är det andra gången det händer här i helsingborg .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0