Måla, måla, måla :)

Godmorgon allesammans :)

håller på att slipa väggar för fullt här och jag ligger i sängen för jag knappt kan andas med allt damm som flyger runt här så väntar bara på att André ska bli klar så vi kan börja måla i hallen när den är klar så är det dags för köket :) tror detta kommer bli super bra :)

varit ledig nu både torsdag och fredag och skönt har det varit, har lyckat bli klar med mina arbeten iallafall vilket var tanken, åkte hem till Mamma igår redan vid 11 tiden , var skönt att komma upp i tid faktiskt.
nästa vecka bli också en slappe vecka, måndag börjar jag 14 med studiebesök till 16 ungefär, tisdag 9-12 sen ska jag iväg till Ikea med mormor :) sen ledig onsdag hur gött som helst :)

ush nej nu ska jag försöka piggna till lite grann :) fint väder e det också men kallt =/ Ge mig vår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0