Min helg!

Ska berätta lite om min helg tänkte jag..'

Fredag: André kom hem från jobb, åkte hem till hasn föräldrar och byta bil, körde och hämta upp dansk och Marie och sen bar det av mot Vimmerby. trodde det var hultsfred först men det visade sig vara Vimmerby istället, sjukt tråkig väg att köra på men vi gjorde ändå några stopp för att sträcka på benen och det behövdes, man blir ju helt seg av att sitta så länge. När vi väl kom fram visade sig bilen som dansk skulle kolla på vara ganska så bra, säljaren var riktigt trevlig också , inte ofta man träffar på sådana ärliga personer som ska sälja något!

Där var kallt som attans iallafall :( Han köpte iallafall bilen och så var det bara att köra hemmåt igen. denna gången en helt annan väg som gick lite fortarare men bara det nu var vi alla trötta , speciellt om man har varit uppe sen 06.00. törstiga och hungriga var vi och ingen mack på väldigt lång väg bara skog, skog , skog. Hittade iallafall till slut en msck och mcdonalds i växjö men självklart stängde dem klockan 24.00. så det var bara till att köra vidare.. efter många om och men fick vi både mat och dricka i oss och vi piggna till igen, väl hemma klockan 03.00 ungefär så somna jag gott i min säng.

Lördag: vaknar vid 13.00 ungefär och är helt slut i hela kroppen, väckte iallafall André vid halv 2 så vi klädde på oss och gick iväg och handla bullar, regna gjorde det också så mycket piggare blev man ju inte. tiden rann iväg och det var dax att slänga sig i duschen och sen var det dax för kalas, andrés kusiner fyllde år, god mat och trevligt folk som alltid :) och av någon konstig anledning så äter jag alltid för mycket när jag är på kalas, kanske för att det är mat man inte brukar äta ? Hum jag vet inte men gott är det iallafal :) körde Fredde ner till en kompis till han och sen inom Maxi och köpte lite gott. satte oss här hemma och spela lite guitar hero men jag blev mega trött så vi bestämmde oss för att vi skulle hitta på något. Dansk kom hit och vi var ute och körde faktiskt ett bra tag :) skönt att man kom ut en stund iallafall för sen somnade vi båda riktigt gott.

Söndag: Åkte ut på Väla och posta lite brev och byta in ett spel och sen åkte vi hem igen, sjukt mycket folk var där , riktigt jobbigt ! Håller på att sätta upp lite hyllor i köket nu så det entligen blir klart ska ta en bild sen och lägga ut så ska ni få se hur det ser ut :) Hallen kommer dock inte bli klar förrän jag har fått pengar för då ska vi köpa det sista till den också sen är det färdigt :)

så här har min helg sätt ut iallafall, riktigt bra ändå faktiskt ! Måndag i morgon igen och jag har en tid att passa klockan 11 så jag hoppas på att detta kommer bli bra nu. måste också få klart lite saker till skolan som ska redovisas på Tisdag, suck :( har verkligen ingen lust , men det är bara att bita ihop.
annars i veckan händer det nog inget speciellt förutom på Torsdag då jag ska träffa Johanna igen :) annars är det bara skolan och lite allmäna saker. Vi hörs när vi hörs, ha de bra puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0