Pilates

Godkväll alla glada (och ni andra också ) ;)

precis legat här på golvet jag och andre och gjort pilates, hahah gud vad jag skratta åt han :) hihi , men det är inte så lätt första gången och det ger sjukt bra träning så det här får iallafall jag försöka göra varje dag :)

hade reovisning i skolan idag och det gick faktiskt förväntansfullt bra , skönt att ha detta gjort nu iallafal så får man koncentretea sig på arbetena istället.

i morgon ska vi på studiebesök klockan 9.30 - 11.30 därefter ska jag äta lunch med min mamma :)
ringde nyss henne och sa att jag hört hon skulle bjuda haha ;) snäll mamma man har :)

Har varit på Ikea idag också föresten, handla växter, tidningsställ och lite hyllor :) och i helgen ska vi måla om, helt plötsligt händer det grejer :)

vi får väl se hur det går med det när det väl är dags :)

kollar just nu på svenska hollywood fruar, borde plugga när jag fick chans att ha boken en dga till men jag orkar inte, har ingen motivation alls. så jag tar det i morgon helt enkelt när jag ändå ska göra allt annat :)

Sängen kallar när detta är slut så godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0