Äntligen!!

Har varit en riktigt härlig dag trots att det fortfarande inte är fint väder, väntar fortfarande på 20 plus och strålande solsken, men den som väntar på något gått får vänta länge, eller hur är det man säger???


Åkte hem till mamma och jonny vid middagstid när vi hade vaknat och gjort oss klara, dem hade storstädning så det var inte så värst kul där men fick iallafall pratat lite så får åka dit en annan dag i helgen istället :) efter det åkte vi ut till center syd för jag skulle försöka hitta en jacka, var ju på väla häromdagen var nog inne i varje butik men hittade ingenting som var intressant, varför är det alltid så när man vet vad man ska ha så hittar man inte det. Men nu hittade jag en jacka, två stycken till och med men det blev bara en eftersom den andra inte hade någon luva och det var det jag ville ha, eftersom dem senaste jackorna har där inte funnits någon luva och det är skit tråkigt när det väl börjar regna. Denna ska nog bli bra iallafall :)

Grillade gjorde vi också, super gott :) sen har vi bara legat hemma och tagit det lugnt , skönt men tråkigt!

I morgon ska vi iallafall till tropikariet och jag ska pussa alla djur, bildbevis skulle Josefin ha hahha ;) får väl se hur jag lyckas med det !!!

ska nog ta och gå och lägga mig snart så man är pigg i morgon men först ska jag kränga lite chips och dricka min underbara cocacola :)


Godnatt !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0