En person kan betyda så mycket.

Bara för att man inte pratar med en person varje dag, bara för att man inte träffar en person varje dag och bara för att man inte umgås lika ofta som förr så är det otroligt skönt att veta att den personen finns där för en, i vått och tort. Det är en underbar känsla att veta att en person är så mån om mig som den här människan är, helt underbart!

Det jag skrev här igår sluta inte i katastrof som jag hade förväntat mig, det var faktiskt inte så illa men vad jag har gjort det vill jag inte tala om här för så kul är det inte !!

Men det visade sig ganska fort att det var en speciell person som verkligen visa att hon bryr sig och det var du Johanna. Tack för att du tänker på mig, det betyder så mycket ska du veta.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Aw, vad fint! <3 Du betyder oerhört mycket för mig också ska du veta. Önskar att vi kunde träffas oftare, men det blir ju tyvärr såhär när man pluggar/jobbar, och dessutom har ett hem och en familj också. Hoppas att du vet att jag finns här för dig- alltid - dag som natt! <3



Blev ju orolig när jag läste, tur att det inte var något värre ;)

2010-05-11 @ 19:43:42
URL: http://J0hannaG.bilddagboken,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0